Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Ευτυχώς ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ ακόμη...

Ευτυχώς ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ ακόμη...


Πριν λίγες ώρες, ακούγοντας το τραγούδι «Καλημέρα Ελλάδα» από τον Νίκο Βουρλιώτη, είδα δίπλα στις «διαφημίσεις» άλλων τραγουδιών, ένα βίντεο-τραγούδι με τίτλο «Γ**Ω ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ». «Τι είναι αυτό;», ήταν η πρώτη μου σκέψη. Όπως ξέρετε, δεν αφήνω τίποτα χωρίς να το ψάξω, καθώς θέλω να έχω άποψη για όλα και το έχω πληρώσει άπειρες φορές αλλά συνεχίζω, πιστεύοντας ότι είναι ο μόνος τρόπος για να μην επαναπαύεσαι. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να το ακούσω για να σχηματίσω κι εγώ με τη σειρά μου γνώμη. Παρακάτω έχω τις απόψεις μου για το θέμα και επιπλέον παραθέτω τρία βίντεο. Το ένα με το τραγούδι, το δεύτερο με την έκθεση μιας μαθήτριας Γ’ Γυμνασίου, την οποία θα συνδέσω παρακάτω με το θέμα και το τρίτο με το αγαπημένο μου τραγούδι για το πώς θα ήθελα να ζήσω αυτή τη ζωή.

Τι λέει; Θεέ μου, τι λέει;!! Ακούω καλά; 


Στίχος: Τους δώσαμε φαί και ελληνική παιδεία


Σχόλιο: Τους δώσαμε φαί και ελληνική παιδεία; Μακάρι να πηγαίναμε κι εμείς σε άλλη χώρα και να δουλεύαμε όπως κι αυτοί! Γιατί μη σχολιάσω το πόσο άξεστους μας λένε οι ξένοι και, μεταξύ μας, δεν έχουν και εντελώς άδικο, έτσι; Δε λέω ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, υπάρχουν και οι αλλοδαποί-εγκληματίες όπως ΑΚΡΙΒΩΣ και οι Έλληνες! Όπως και το αντίθετο: έλληνες που εργάζονται σκληρά. Μην ξεχνάμε όμως ότι ακόμη και για τη συμπεριφορά τους (και τη συμπεριφορά μας), υπάρχουν κάποιες αιτίες… Που φυσικά εμείς οι Έλληνες -που «είμαστε καλύτεροι»- δεν κοιτάμε ΠΟΤΕ γιατί έχουμε μάθει να βλέπουμε μόνο και έτσι να κρίνουμε τους πάντες και τα πάντα, χωρίς να ψάχνουμε τι κρύβετε από πίσω, στο οποίο είναι και η ουσία… Και εννοείται πως όταν μας τα κάνουν αυτά παραπονιόμαστε! Ένας αλβανός εγκληματίας φτάνει για να βγάλει το όνομα σε όλους, η μειοψηφία όμως δεν είναι που έβγαλε και τους έλληνες άχρηστους; Αυτή είναι η ελληνική παιδεία που λες ότι τους δίνουμε; Να τη χαιρόμαστε!! 


Στίχος: όλα τα αλβανάκια πιάνουν χώρο στα θρανία


Σχόλιο: ανύπαρκτο, διότι ξέρετε πόσο με αγγίζει το θέμα με τα παιδιά... Τι να πω, όποιος έβγαλε το τραγούδι είναι πραγματικά ΑΜΜΟΡΦΩΤΟΣ με όλη τη σημασία της λέξης…!!! Τι σου φταίνε τα παιδιά βρε γελοίε; Δε συνεχίζω γιατί θα γίνω πραγματικά ΠΟΛΥ κακιά.! 


Στίχος: Ψηφίστε τώρα νόμους, όχι στους αλβανούς και στους ξένους παρανόμους


Σχόλιο: Έχουμε που έχουμε τόσο «υπέροχους» νόμους, απορώ, πώς και δεν έχει ψηφιστεί ακόμα κάνας τέτοιος;; Γι’ αυτό το θέμα θα μπορούσα πραγματικά να πω χιλιάδες πράγματα… Θα μπορούσαμε απλώς να δεχόμαστε όσους μπορούμε ώστε να μην υπάρχει ούτε αντιπαλότητα ανάμεσά μας αλλά ούτε να μην έχουν κι οι άνθρωποι αυτοί να φάνε με αποτέλεσμα να γίνονται εγκληματίες κι εμείς πάλι να τους βρίζουμε και πάει λέγοντας… ή θα μπορούσαμε να δώσουμε κάποια ελάχιστα δικαιώματα σε αυτούς τους ανθρώπους για να μπορούν να ζουν σαν άνθρωποι χωρίς να χρειαστεί να έχουν ελληνική υπηκοότητα το οποίο να είναι προνόμιο μόνο δικό μας. Αλλά.. Ελλάδα! Όταν τα βλέπουμε αυτά, ξέρουμε να αντιδράμε για τις ασχήμιες της, αλλά μπροστά στους αλλοδαπούς η Ελλάδα δεν έχει τίποτα το αξιόμεμπτο! Περιττό να πω πάλι για την ελληνική παιδεία, έτσι;


Στίχος: Συγνώμη Ελλαδίτσα μου, συγνώμη, αλλά τρομπάρεις


Σχόλιο: Είπες και κάτι σωστό…


Στίχος: Ελλάδα σημαίνει «ΠΑΤΡΙΣ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ»


Σχόλιο: Όχι φίλε μου… Λάθος σου τα είπανε! Δε σημαίνει αυτό η λέξη Ελλάδα! Ελλάδα σημαίνει «ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ (και όχι ΠΑΤΡΙΣ = εθνικισμός)-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ αλλά και/με ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ» Αυτό είναι Ελλάδα… Ή καλύτερα για σένα, αυτό ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ και λυπάμαι που δεν είναι γιατί απογοητεύεις εμένα και όποιος άλλον πραγματικά ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ!! Γιατί όταν είσαι φιλόπατρις -αν έχεις πάει σχολείο και ξέρεις τι σημαίνει η λέξη- ξέρεις καλύτερα απ’ όλους να υπερασπίζεσαι την πατρίδα σου αλλά και να αντιδράς όπου πρέπει κάθε φορά. Αλλά εσύ μάλλον έχεις μπερδέψει το πότε αντιδράμε για καλό και πότε για κακό.! 


Στίχος: Δεν είμαι ρατσιστής, Έλληνας μόνο είμαι, ανώτερους απ’ όλους νιώθω κι έτσι σίγουρα είναι


Σχόλιο: Νομίζω απάντησες μόνος σου για το αν είσαι ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ή Έλληνας… Τώρα για το αν είμαστε ανώτεροι ή όχι διάβασε όλη την ανάρτηση…!! 


Στίχος: Είχαμε Παρθενώνα κι αυτοί ζούσαν στις σπηλιές. Μανδύες εμείς φοράγαμε κι αυτοί προβιές. Αλέξανδρο είχαμε και Λεωνίδα και Περικλή κι αυτοί ήταν ξυπόλυτοι χωρίς γραμματική. 


Σχόλιο:  Εδώ πραγματικά ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑ! Σκέφτηκα τόσα τόσα τόσα πράγματα… Αλλά δε θα μιλήσω πάλι για την παιδεία των Ελλήνων. Το μόνο που θα πω είναι συγχαρητήρια σε αυτόν που έγραψε το τραγούδι και σε όποιον άλλον το τραγουδά και το πιστεύει, που συνεχίζουν αυτή την τόσο σημαντική και πλούσια παιδεία που μας κληροδότησαν τα πρόσωπα που αναφέρονται. Συγχαρητήρια! Ευτυχώς που δεν βλέπει από μια μεριά ο Περικλής για την κατάντια μας και για το τι παιδεία έχουμε και πως την επιβαλλουμε στους άλλους! Αλλά γιατί να μην έβλεπε μπας και σας μάζευε; 
Ακούγοντας το τραγούδι πέρασαν από το μυαλό μου χιλιάδες σκέψεις ώσπου πάλι απογοητεύτηκα και είπα ότι αυτή η χώρα δε θα πάει ποτέ μπροστά, οι πολίτες της θα συνεχίσουν να είναι ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ και πως δε θα ζήσουμε ποτέ αρμονικά όπως πάντα ονειρευόμουν από παιδί ακόμη… Διότι δεν ξέρω τι έχω δείξει μέχρι τώρα, που λέω πάντα ότι είμαι αντιδραστική, αλλά η πραγματική ζωή δεν είναι το να αντιδράς στα πάντα… Πραγματική ζωή είναι το μετά, το πέρα από την αντίδραση… Όλα αυτά που έχεις κερδίσει… 

Μετά από αυτή την τελευταία σκέψη είπα να δω μερικά βιντεάκια από ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ και Λ. Λαζόπουλο για να επανέλθω και να μην ξεχάσω κι αυτά που ξέρω! Ψάχνοντας λοιπόν, βρήκα ένα στο οποίο ο κύριος Λάκης Λαζόπουλος διάβαζε την έκθεση μιας μαθήτριας Γ’ Γυμνασίου, όπως αυτή την έγραψε στις απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου και έπειτα την έστειλε η καθηγήτρια της στην εκπομπή (το βίντεο θα το βρείτε παρακάτω). Την ανακούφιση που ένιωσα δεν μπορώ να την περιγράψω… Εκτός από το γεγονός ότι «της έβγαλα το καπέλο», ήμουν τόσο περήφανη και συγκινημένη που υπάρχουν ακόμη τέτοιες φωνές και μάλιστα από εφήβους… Το έχω πει και θα το πω χιλιάδες φορές: τα παιδιά και τους εφήβους μη ΜΟΥ τα ακουμπάει κανείς!! Αφήστε τα παιδάκια ήσυχα! Μια ζωή τους κλείνετε το στόμα και τους επιβάλλεστε επειδή είστε μεγάλοι και τα ξέρετε όλα! Ε λοιπόν, αυτή η κοπέλα απέδειξε σε όλους μας (και στον «φίλο» με το τραγούδι παραπάνω) ότι είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένη από πολλούς που έχω γνωρίσει και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είναι οι μεγάλοι και θα έπρεπε να έχουν κριτική σκέψη… 

Συγχαρητήρια!! Ειλικρινά και όχι ειρωνικά αυτή τη φορά… Ευτυχώς!! Υπάρχει ακόμα έστω και ένας να μου αποδεικνύει ότι υπάρχουν και τόσα όμορφα πράγματα εκτός από την ηλιθιότητα κάποιων!! Γιατί θα ένιωθα πολύ περήφανη αν αυτό το παιδί ήταν κόρη ή μαθήτριά μου… Πόσο δεν μετανιώνω και θέλω να χαραμίσω όλη μου τη ζωή γι’ αυτά τα ιδανικά… Και που ξέρετε; Ίσως κάποτε να είναι στ’ αλήθεια πάνω απ’ όλα ο «μαθητής» στο ελληνικό σχολείο… Και ο συνειδητοποιημένος Έλληνας με παιδεία να είναι πάνω απ’ όλα στη ζωή… Γιατί τώρα ΔΕΝ είναι!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου