Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

εχεις δύναμη μέσα σου... Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011


εχεις δύναμη μέσα σου...

Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Ξέρω πως έχω ξαναβάλει αυτό το τραγούδι..το ξέρω...αλλά είναι ένα τραγούδι που σημαίνει πολλά για μένα και πρέπει να το βάλω για να πω κάποια πράγματα σ'αυτόν που αγαπάω...
Καρδιά μου...εσύ μου το είχες βάλει αυτό το τραγούδι...και από τότε είναι κάτι δικό μας...Θέλω να ξέρεις πως είμαι δίπλα σου...ξέρω πως είναι δύσκολο να βοηθήσω...η αγκαλιά μου όμως είναι ανοιχτή πάντα για σένα...γεμάτη αγάπη...Θέλω να χαμογελάς...να είσαι ευτυχισμένος...
Όλα θα φτιάξουν, θα το δεις...αν είσαι δυνατός όλα θα φτιάξουν!!!Δεν θέλω να φοβάσαι τίποτα και κανέναν...πίστεψε στον εαυτό σου...και εγώ σου κρατάω το χέρι, δεν σ'αφήνω...
Μπορεί να μην ξέρω ακριβώς πως νιώθεις...μπορεί επειδή είμαι μικρή να τα βλέπω όλα πιο αισιόδοξα...αλλά πίστεψέ με ξέρω εσένα...και μάλιστα πολύ καλά...και είμαι σίγουρη πως αν το θέλεις πολύ όλα θα γίνουν όπως εσύ επιθυμείς...!!!Έχεις δύναμη μέσα σου...απλά πρέπει να την ξυπνήσεις...και αν νιώθεις κουρασμένος και απογοητευμένος κοίτα τον ουρανό...τη μία έχει ήλιο, την άλλη σύννεφα...πάντα όμως μετά τη βροχή θα βγει το ουράνιο τόξο...έτσι θέλω να κάνεις κι εσύ...να βγει μέσα σου το ουράνιο τόξο και να χαμογελάσεις...
Και εγώ θα είμαι εκεί για να σε αγκαλιάσω και να χαμογελάσω κι εγώ μαζί σου...γιατί...
Σ'αγαπάω...και θέλω να το θυμάσαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου