Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

I siopi mes to pigadi (Η σιωπή μες στο πηγάδι)


Greek

I siopi mes to pigadi (Η σιωπή μες στο πηγάδι)

Έριξα όλη τη σιωπή μου
σ` ένα πηγάδι στην αυλή μου
πέταξα αγάπες και φωνές
κι ό,τι είχα αφήσει μες στο χθες μαζί μου.

Έφυγες και πας, πίσω δε γυρνάς
είν` η καρδιά μου πια γεμάτη απ` αγάπη.

Πέταξα όλη τη σιωπή μου
σ` ένα τσιγάρο στην αυλή μου
άφησα πάθη κι ενοχές
κι ό,τι είχα κλείσει μες στο χθες μαζί μου.

Try to align
English

The silence in the well

I threw all of my silence
down a well in my yard
I threw love and shouts
and whatever I had left in the past with me.

You left and you're going, you're not turning back
My heart is since filled with love.

I threw all of my silence
in a cigarette in my yard
I left passion and guilt
and whatever I had closed up in the past with me.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου