Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Σ αγαπώ

Σ αγαπώ

Σ αγαπώ  
***
Με Σ αγαπώ
ποτέ ξανά
Δεν άρχισα κανένα ποίημα
Αλλά δεν  ξέρω άλλη λέξη να ταιριάζει
Σ' αυτό που η καρδιά μου σου φωνάζει
Να κάνω ρίμα

Το σ αγαπώ να σου το πω
όπως κανείς δεν το 'χει πει
σαν η ζωή  να ψάχνει
την τελευταία αναπνοή

Έσκισα  της ψυχής τον ουρανό
Να βγω απ' τη φυλακή μου
Στη διάφανη τη λίμνη της ζωής
Με γραφή μου
Να καθρεφτίσω
το εγώ το εσύ το εμείς
Δίπλα στου έρωτα το βέλος
Κι ανάσαναν οι πίκρες της ζωής
Ήρθε γαλήνη της ψυχής
να ψιθυρίσει μέσα μου
Στον πόνο τέλος

Το χρόνο που 'κλεψα
Μαζί σου απ' τον καιρό
Θα ζωγραφίσω στη ματιά σου
Με το πινέλο της ψυχής
 και της δικιάς σου
Θα μοιάζει άνοιξη
ντυμένη στην πορφύρα
Που ξεκινάει τις εποχές
Αυτές που δίπλα σου
Χρυσό κι ασήμι της ψυχής
 απ' την αγάπη πήρα

Θαρρώ ετούτη τη στιγμή
Τις μοίρες μου έγραψες
ξανά απ' την αρχή
Ξανά γεννήθηκε ζωής μικρή αχτίδα
Στο χρόνο που έφυγε
 από 'σένα δώρο πήρα
Καρπό του εμείς
Αγάπης την ελπίδα

Κυλάει ο χρόνος 
μακριά μας γράφει νόμους
μα εμείς αν θες
μαζί θα πάμε σ άλλους δρόμους
ψηλά σ απάτητα βουνά
στους ουρανούς μας
μαζί θα γράψουμε
αγκαλιά νόμους δικούς μας
***
1 Ιαν 2012
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου