Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Ο Δρόμος της αυτοεξάρτησης - ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ (βιντεο 50ο)

Ο Δρόμος της αυτοεξάρτησης - ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΪ (βιντεο 50ο)

Ο δρόμος της ανακάλυψης του εαυτού μας και της οριστικής αποδοχής της ευθύνης για την ίδια μας τη ζωή ονομάζεται δρόμος της αυτοεξάρτησης.

Τα συναισθήματα δημιουργούνται ανεξάρτητα από το αν μου αρέσει ή δεν μου αρέσει να τα νιώθω.

Ανεξάρτητα από το αν θέλω να τα νιώθω με μεγαλύτερη ή μικρότερη ένταση.
Ανεξάρτητα από την προσωπική μου απόφαση.
Βέβαια, αφού δεν μπορώ να είμαι κύριος των συναισθημάτων μου, μπορώ σίγουρα να επιλέγω τι θα κάνω με αυτά. Μπορώ να τα ελέγχω, κι αυτή η υπεύθυνη εξουσία πάνω σ’ αυτό που νιώθω είναι, ίσως, το αληθινό εσωτερικό εργαλείο μου.

Στις δικές μας ''ΣΤΙΓΜΕΣ''....... 

''ΣΤΙΓΜΕΣ - ΟΝΑΡ''
Μουσική - Στίχοι: Λευτέρης Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Όναρ


Κάτι υπάρχει μέσα μου
κάτι με καίει ακόμα
Κάτι με φέρνει δίπλα σου
και ζώ σε ξένο σώμα
__
Είναι ή δεν είναι ο έρωτας
παρτίδα πια χαμένη
Ό,τι κι αν παίξεις φίλε μου
εκείνο που θα μείνει
___
Είναι στιγμές που θα κλάψεις
μη φοβηθείς θα ξεχάσεις
Είναι στιγμές που θα κλάψω
κι αν φοβηθώ θα ξεχάσω
__
Μια μοιρασμένη ανάμνηση
σε πόνο και σε ψέμα
Μια αναμέτρηση σκληρή
και όλα τελειωμένα
__
Είναι στιγμές που θα κλάψεις
μη φοβηθείς θα ξεχάσεις
Είναι στιγμές που θα κλάψω
κι αν φοβηθώ θα ξεχάσω

''Καλό θα ήταν να ξεπεράσουμε την εξάρτησή μας από συγκεκριμένα πρόσωπα, να εγκαταλείψουμε αυτές τις συμπεριφορές, και να βοηθήσουμε τον άλλον να ξεπεράσει κι αυτός τη δική του εξάρτηση.

Θα μου άρεσε πολύ να μ’ αγαπάνε όσοι αγαπώ. Αν όμως κάποιος δεν μ’ αγαπάει, θα ήθελα να μου το πει και να φύγει (ή να μη μου το πει, αλλά πάλι να φύγει). Γιατί δε θέλω να είμαι δίπλα σε κάποιον που δε θέλει να είναι μαζί μου…

Πονάει πολύ. Ωστόσο, αυτό είναι καλύτερο από το να μένεις και να υποκρίνεσαι.

Ο Αντόνιο Πόρτσια λέει στο βιβλίο του ‘’ΦΩΝΕΣ’’ ….έπαψαν να σε εξαπατούν, όχι να σ’ αγαπάνε, κι εσύ πονάς σαν να έπαψαν να σ’ αγαπάνε…..''


Στις δικές μας στιγμές .... μη φοβηθείς, θα ξεχάσεις....
Η κάθε ζωή ξεχωριστή.
Στα δικά της ''λημέρια'' θα μιλήσει και θα την ακούσει εκείνη η καρδιά
που έχει ανάγκη ν' ακούσει.
Στη ζωή μας υπάρχουν μόνο στιγμές, παρακάλα να είναι ευλογημένες.
Τι σημασία έχει το πότε μιλάμε, σημασία έχει το πότε θα νιώσουμε να μιλήσουμε.

Την ευθύνη της ζωής μου την έχω μόνο εγώ.
χριστίνα καμπά
(....για το ντινετάκι...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου